مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-08سياسي

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد


فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا و فعالیت گروه شغلی 2 در این شهرستان، گفت: با رویکرد حفظ وضعیت موجود و کاهش موارد ابتلا به بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ بعدازظهر امروز در سی و سومین جلسه ستاد  مدیریت و مقابله باکرونا شهرستان شهرکرد، با اشاره به این موضوع که طولانی شدن بیماری کرونا باعث پایین آمدن آستانه تحمل مردم شده است، گفت: اگر از دستگاه و اداره ای انتقادی می شود به معنای این نیست که کاری انجام نشده بلکه خواستار تلاش و کوشش مضاعف هستیم.

فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا و فعالیت گروه شغلی 2 در این شهرستان، ادامه داد: با رویکرد حفظ وضعیت موجود و کاهش موارد ابتلا به بیماری، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد و گزارش اقدامات توسط سازمان صمت جمع بندی و در پایان هر هفته به فرمانداری و دبیرخانه ارائه می شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه های فرهنگی، هنری و آموزشی، ادارات، نهادها و دستگاه های دولتی و خصوصی توسط تیم تخصصی مرکز بهداشت و فرمانداری انجام و گزارشات بصورت هفتگی به فرمانداری ارسال خواهد شد.

ممنوعیت چاپ و انتشار آگهی ترحیم در شهرستان شهرکرد/همه مراکز گردشگری تعطیل است ارژنگ اضافه کرد: شهرداری ها نسبت امحاء اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد