مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-08سياسي

اسامی وام گیرندگان صندوق نوآوری را اعلام کنید/ گل درشتهای دانش بنیان کدامند!


فعالان کسب و کارهای استارت آپی در فضای مجازی خواستار اعلام اسامی شرکت های دانش بنیان و استارت آپی که از صندوق نوآوری و شکوفایی وام دریافت کرده اند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فعالان حوزه کسب و کارهای فضای مجازی با انتقاد از عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و استارت آپها، خواستار اعلام اسامی شرکت های دریافت کننده وام از سوی این صندوق شده اند.

موج انتقادات به اقدامات تسهیل گرانه صندوق نوآوری و شکوفایی که قرار بود معطوف به شرکت های دانش بنیان باشد به این دلیل است که این حمایت ها هم اکنون شامل استارت آپهای بزرگی می شود که دیگر استارت آپ نیستند و با سودآوری بالا به کار تجارت مشغولند.

مطالبه اعلام فهرست وام گیرندگان در حالی در شبکه های اجتماعی از سوی فعالان این بخش اعلام شده که علی وحدت رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تازگی گفته است که نزدیک سه سالی که در این صندوق مشغول به کار بوده، نزدیک 13 هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات در اختیار شرکت های دانش بنیان و شرکت های استارت آپی بزرگ که مجوز دانش بنیانی داشته اند قرار گرفته اما این استارت آپ ها علاقه ای به عنوان شدن نامشان به عنوان تسهیلات گیرنده ندارند! در این زمینه یکی از کاربران در توییتر نوشت: کمک کردن و تسهیل گری وظیفه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی وام گیرندگان صندوق نوآوری را اعلام کنید/ گل درشتهای دانش بنیان کدامند!

اسامی وام گیرندگان صندوق نوآوری را اعلام کنید/ گل درشتهای دانش بنیان کدامند!