مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-08سياسي

نگرانی استاندار ایلام از تجمع در آرامستان ها


استاندار ایلام از تجمع مردم در آرامستان ها با وجود تذکرات انتقاد کرد.

- محمد نوذری در نشست ستاد استانی کرونا با تاکید بر اینکه حضور و تجمع مردم در آرامستان ها در مقطعی عامل اصلی افزایش شیوع کرونا در استان بود اما مسوولان برخی شهرستان ها در این راستا بسیار خوب عمل کردند، اظهار کرد: پس از تذکرات فراوان و تاکیدات ویژه برای جلوگیری از اجتماع مردم در آرامستان صالح آباد مهران، همچنان تصاویری از حضور مردم دیده می شود که باید به سرعت تصمیماتی در این راستا اتخاذ شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای عدم حضور مردم در اجتماعات و آرامستان های شهرستان به ویژه آرامستان صالح آباد میزان نظارت ها با همکاری سایر دستگاه ها افزایش یابد.

نوذری از فرماندار ملکشاهی خواست در جلسات ستاد کرونا شهرستان تدابیر لازم برای افزایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان صورت گیرد و گفت: نقش اصحاب رسانه در تولید محتوا برای خطرات کرونا بی نظیر بود و اصناف و مردم نیز بهترین همکاری را تاکنون با ستاد کرونا استان داشتند.

استاندار ایلام تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از روز سه شنبه به مدت یک هفته تمام سفرهای درون استانی خودروهای شخصی ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی استاندار ایلام از تجمع در آرامستان ها

نگرانی استاندار ایلام از تجمع در آرامستان ها