مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-08سياسي

روند کند واکسیناسیون سالمندان در استان ها


گزارش های رسیده از شهرهای مختلف نشان می دهد سالمندان بالای 80 سال استقبال خوبی از واکسیناسیون علیه کرونا داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، فاز دوم واکسیناسیون علیه کرونا در استان های مختلف کشور در حال انجام است و در نخستین مرحله، گروه سنی بالای 80 سال به مراکز واکسیناسیون فراخوانده شده اند.

براساس اعلام علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بود واکسیناسیون افراد بالای 80 سال هفته گذشته به پایان برسد، اما تقریبا در همه استان ها این روند کندتر از زمانبندی پیش می رود؛ درحالی که واکسیناسیون افراد 75 تا 80 سال هم قرار است از این هفته شروع شود.

گزارش های رسیده از شهرهای مختلف نشان می دهد واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال با استقبال خوب مردم همراه بوده و جمعیت شهری و روستایی فارغ از نوع، مایل به دریافت واکسن هستند.

در مازندران مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تأکید می کنند در همه شهرستان ها، مراکز مشخصی واکسسیناسیون را براساس اولویت انجام می دهند، اما عده ای از شهروندان معتقدند دقت کافی در اولویت بندی وجود ندارد یا سرعت اجرای طرح مناسب نیست.

یکی از اعضای کادر درمان یک مرکز بهداشتی در ساری به همشهری می گوید: با این که اعلام شده برای واکسیناسیون طبق اولویت با افراد تماس گرفته می شود، اما عده ای برای پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کند واکسیناسیون سالمندان در استان ها

روند کند واکسیناسیون سالمندان در استان ها