مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-08ورزشي

خانه رزمی سراب افتتاح شد


خانه رزمی شهرستان سراب امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سالن رزمی ویژه هیات انجمن های ورزش های رزمی با حضور رییس مجمع نمایندگان استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان سراب افتتاح شد.

ایوب بهتاج در آیین افتتاح سالن رزمی شهرستان سراب با عنوان این که از نزدیک شاهد تلاش اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات ورزش های رزمی سراب برای ترمیم و مرمت سالن قدیمی بودند از زحمات لطیفی رییس اداره و فتاح پور رییس هیات ورزش های رزمی سراب تقدیر کرده و بیان کردند: من امیدوارم و یقین دارم که روزی از این سالن قهرمانان به نامی پرورش یافته و در آوردگاه های جهانی و آسیایی برای استان و شهرستان افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی تاکید داشت: شهرستان سراب پتانسیل بالایی در رشته های رزمی و استقامتی دارد و این مورد را بارها من گفته ام و مجددا تاکید می کنم که سراب به دلیل قرار گیری در موقعیت جغرافیایی خاص پتانسیل بالایی در پرورش ورزشکاران در رشته های خاص همچون ورزش های رزمی دارد.

در آیین افتتاح خانه رزمی شهرستان سراب که به نام خانه رزمی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، حیدر لطیفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب با اشاره به این موضوع که مکان فعلی در گذشته انبار متروکه و بلا استفاده بوده است که با تغییر کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه رزمی سراب افتتاح شد

خانه رزمی سراب افتتاح شد