مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-08سياسي

تشکیل هسته پیگیری کاهش خسارت سونامی در سواحل مکران


مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان چابهار از تشکیل هسته پیگیری کاهش خسارت سونامی در سواحل مکران خبر داد.

- محمدرضا حسینی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: با توجه خطر بودن جان عده زیادی از  انسان ها، مسئله سونامی برای ما دغدغه شد و بر آن شدیم تا مشکلی از مشکلات مردم را با توکل و یاری جستن از خداوند متعال حل کنیم.

مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان چابهار گفت:  هسته علمی دانشجویی جهت پیگیری کاهش خسارات مخاطرات طبیعی همچون سونامی در سواحل مکران تشکیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به کمبودها و ضعف هایی که در نوار ساحلی مکران وجود دارد و همچنین در خطر بودن جان عده زیادی از  انسان ها، مسئله سونامی برای ما دغدغه شد و بر آن شدیم تا مشکلی از مشکلات مردم را با توکل و یاری جستن از خداوند متعال حل کنیم.

مسئول دفتر شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ما به دنبال مقصر نیستیم لذا در مورد برنامه های پیش رو هسته علمی که متشکل از  اساتید و دانشجویان نخبه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار می باشد خبر داد.

حسینی بیان کرد: ابتدا در مورد کمبود ها و کاستی ها تحقیق میدانی خواهد شد، تا به مستندات علمی در این زمینه دست پیدا کنیم و در ادامه به سمت ارائه راه حل ها و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هسته پیگیری کاهش خسارت سونامی در سواحل مکران

تشکیل هسته پیگیری کاهش خسارت سونامی در سواحل مکران