مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:152021-05-08سياسي

درخواست بسیج دانشجویی 18 دانشگاه سمنان برای حقیقت یابی حادثه معدن طزره+ سند


بسیج دانشجویی 18 دانشگاه استان سمنان از دادستان مرکز استان خواستند تا با تشکیل تیمی حقیقت یاب، بررسی دقیق ابعاد حادثه معدن طزره دامغان را در دستور کار خود قرار دهد.

- حادثه معدن طزره شهرستان دامغان را در دستور کار خود قرار دهد.

محمدمهدی زنده دلی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دامغان در نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، خواستار پیگیری جان باختن دو معدنچی در معادن شرکت زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره شهرستان دامغان شده است.

در این نامه آمده است: بی توجهی مسؤولان مربوطه به ایمن سازی معادن زغال سنگ البرز شرقی مستقر در منطقه طزره شهرستان دامغان موجب شده تا در سال های اخیر این معادن بارها دچار حادثه شود و کام مردم استان را تلخ کند.

در این نامه آمده است: تکرار این حوادث، گواه آن است که دستگاه های مربوطه ازجمله دستگاه قضایی حوادث قبلی را به طور جدی پیگیری نکرده و متأسفانه هنوز سودجویی برخی متولیان امر با جان کارگران بازی می کند.

در بخش دیگری می خوانیم: این بار شاهدیم که در روز کارگر، ریزش بخشی از معدن 42 این کارگاه موجب وفات مظلومانه و شهادت گونه دو نفر از کارگران معادن شده است و از این رو، خواستاریم تا دستور فرمایید در اسرع وقت، تیمی حقیقت یاب تشکیل و بدون رعایت منافع افراد ذی نفوذ بررسی دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی 18 دانشگاه سمنان برای حقیقت یابی حادثه معدن طزره+ سند

درخواست بسیج دانشجویی 18 دانشگاه سمنان برای حقیقت یابی حادثه معدن طزره+ سند