مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-09اقتصادي

واگذاری «گود میلاد» به معنای شهر فروشی نیست


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: پروژه گود میلاد با ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی از سوی کمیسیون ماده پنج ابلاغ شده به یک بانک واگذار می شود.

- ، شکر الله بنار، با عنوان این مطلب که نزدیک به 10 سال قبل قراردادی بین سازمان سرمایه گذاری شهرداری و شرکت قدر از زیرمجموعه های بنیاد تعاون ناجا برای فاز 2 پروژه میلاد به صورت مشارکت مدنی بسته شد تا شریک تجاری گود میلاد را بسازد، افزود: اما شرکت مذبور توان مالی مناسبی نداشت و فقط گود برداری کرده و سپس پروژه را رها کرد.

وی ادامه داد: پروژه هر روز با بارش باران مرکز همایش برج میلاد را در معرض خطر قرار می داد و وظیفه داشتیم مساله این پروژه بزرگ را هرچه سریع تر حل کنیم.

نخستین کار این بود که تکلیف شریک پروژه مشخص شود، بنابراین در شرایط بسیار سخت قرارداد پروژه با شرکت قدر فسخ شد و پس از آن به دنبال شریک مناسب بودیم.

بنار اظهار داشت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با پرداخت هزینه های شریک این پروژه را آزاد سازی کرد و امروز 4.

5 هکتار زمین در یکی از مرغوب ترین موقعیت های تجاری در سطح تهران آماده سرمایه گذاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5، برای قسمت گود میلاد و سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری «گود میلاد» به معنای شهر فروشی نیست

واگذاری «گود میلاد» به معنای شهر فروشی نیست