مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-09بين الملل

اردن و فلسطین: قدس خط قرمز است


وزرای خارجه فلسطین و اردن بر ضرورت اقدام فوری و موثر جامعه جهانی برای توقف تجاوزات ضدبشری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالأقصی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، أیمن الصفدی وزیر خارجه اردن در گفت وگوی تلفنی با ریاض المالکی همتای فلسطینی خود، اوضاع قدس و مسجدالأقصی را بررسی کرد.

الصفدی و المالکی تأکید کردند که قدس و اماکن مقدس خط قرمز است و تجاوزات اسراییلی ها نقض آشکار قانون بین المللی، تحریک احساسات دو میلیارد مسلمان و جنایتی است که باعث شعله ور شدن درگیری می شود و منطقه را به سمت بحران بیشتر سوق می دهد.

طبق گزارش وبگاه عمون ، وزرای خارجه اردن و فلسطین گفتند که رژیم صهیونیستی مسئول حوادث خطرناکی است که در قدس اشغالی رخ می دهد.

الصفدی تأکید کرد که اردن بنابه دستور عبدالله دوم شاه اردن تمام امکانات خود برای حمایت از قدس و اماکن مقدس و هویت عربی، اسلامی و مسیحی و وضعیت تاریخی این مکان مقدس استفاده خواهد کرد و با تجاوزات اسراییل مقابله می کند.

الصفدی و المالکی همچنین بر استمرار اقدامات مشترک برای حمایت از حق فلسطینیان در محله شیخ جراح و ممانعت از کوچاندن آن ها تأکید کردند.

وزرای خارجه اردن و فلسطین با اشاره به این که اسراییل به عنوان رژیم اشغالگر مسئول حمایت از حقوق فلسطینیان در خانه هایشان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن و فلسطین: قدس خط قرمز است

اردن و فلسطین: قدس خط قرمز است