مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-09حوادث

امکانات و تجهیزات هلال احمر پاسخگوی نیاز گیلان نیست


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات، گفت: گیلان جز 5 استان حادثه خیز کشور است و با توجه به جمعیت ساکن و شناور آن، - نیازمند تجهیزات بیشتری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحریم ها، اقدامات مؤثری را در سال گذشته انجام داده ایم، افزود: در حوزه امداد و نجات، افتتاح انبار امدادی شفت و ورود امکانات و تجهیزاتی مانند سه دستگاه کامیونت و تعدادی قایق که در راستای تمرکز زدایی در اختیار تمام شهرستان ها قرار گرفت، فعالیت کردیم.

وی با اشاره به تحویل یک دستگاه خودرو تریلی از سوی سازمان امداد و نجات به استان، تصریح کرد: تمام شهرستان ها به تلفن ماهواره ای ثریا مجهز شده است که در شرایط بحران و حوادث که خطوط زمینی دچار نقص شوند، کمک کننده هستند.

غلامی به بهره برداری از سه پروژه ای هلال احمر طی هفته آینده با حضور مسئولان ملی و استانی اشاره و اضافه کرد: این پروژه ها شامل دو پروژه مربوط به حوزه پایگاه و مناطق محروم در رودسر و سیاهکل و بهره برداری از انبار امدادی فومن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در حوزه امداد و نجات، تیم های واکنش سریع گیلان در سطح کشور رتبه نخست را کسب کردند، گفت: این رتبه برتر به جهت برخورداری از تجهیزات و نیروی انسانی زبده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تجهیزات هلال احمر پاسخگوی نیاز گیلان نیست

امکانات و تجهیزات هلال احمر پاسخگوی نیاز گیلان نیست