مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-09سياسي

شناسایی و ساماندهی کودکان کار و خیابان در متروها و کارگاه های زیرزمینی


در حالی که بیش از یکسال از آغاز به کار مجدد طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران می گذرد و تاکنون بیش از 800 کودک در این طرح جمع آوری شده اند؛ - رییس ستاد حمایت از کودکان کار و خیابان استان تهران از ورود این ستاد برای ساماندهی کودکانی که در مترو ها یا به صورت زیرزمینی در کارگاه ها کار می کنند، خبر می دهد.

سید سعید آرام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران بیان کرد: در طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان به دنبال حمایت اجتماعی، توانمندسازی و ایجاد شرایطی هستیم تا کودکان برای کار در خیابان نباشند.

وی با بیان اینکه طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان از اواسط سال 99 شروع شد، گفت: آغاز کار این طرح به این شکل بود که با استفاده از نیروهای تخصصی اورژانس اجتماعی به مدت چند هفته ای در چهارراه و محل هایی که این کودکان تجمع داشتند حضور پیدا کردیم و با کودکان، کسبه و ساکنان محله ارتباط برقرار کردیم که بتوانیم جلب اعتماد کنیم.

از شهریورماه سال 99 کار به طور جدی شروع شد و براساس آن از کودکان تا 15 سال حمایت اجتماعی صورت می گرفت؛ پس از اینکه کودکان از طریق تیم های شناسایی، شناسایی می شدند، با استفاده از نیروهای جذب، کودکان به مراکز غربالگری ارجاع می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و ساماندهی کودکان کار و خیابان در متروها و کارگاه های زیرزمینی

شناسایی و ساماندهی کودکان کار و خیابان در متروها و کارگاه های زیرزمینی