مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-09سياسي

قصه تلخ برجام در وین در حال تکرار است/ چرا عده ای بعد از برجام سکه پاداش گرفتند


عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه سخنان ظریف علیه سردار سلیمانی تحریف تاریخ و علیه نظام است و چنین فردی نمی تواند از منافع جمهوری اسلامی دفاع کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در جلسه علنی و در تذکری اظهار داشت: عدم تعهد در برابر قدرت های سلطه گر در اصل 152 قانون اساسی وجود دارد.

وی افزود:ظریف وزیر خارجه صحبت هایی کرده است که به تعبیر مقام معظم رهبری همان سخنان دشمنان و سخنان مسؤولین آمریکایی است که با اصل 152 قانون اساسی مغایرت دارد.

عضو هیأت رییسه مجلس تصریح کرد: ظریف در سخنان خود تحریف کرده است و بحث چگونگی انتشار فایل صوتی وی موضوع دوم محسوب می شود و درحقیقت تحریف موضوع اصلی است.

سلیمی گ فت: ظریف اعلام کرده که آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود اما دیدیم به چه راحتی خارج شد؛ ظریف قدرت نظامی ایران را در برابر قدرت نظامی آمریکا در سخنرانی اش در دانشگاه تهران تضعیف کرد که تمامی این موارد تحریف  محسوب می شود و به نظر می رسد ظریف در زمینه تحریف سابقه دار است.

وی گفت: سخنان ظریف علیه سردار دل ها تحریف تاریخ بوده و علیه نظام جمهوری اسلامی است؛ آیا کسی با این زمینه فکری می تواند از منافع جمهوری اسلامی دفاع کند؟ نماینده محلات در مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تلخ برجام در وین در حال تکرار است/ چرا عده ای بعد از برجام سکه پاداش گرفتند

قصه تلخ برجام در وین در حال تکرار است/ چرا عده ای بعد از برجام سکه پاداش گرفتند