مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09سياسي

447 دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به سمنان تحویل شد


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان، گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات 447 دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به استان واگذار شده است.

- ، عباس دانایی صبح یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد با بیان اینکه 447 دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به استان واگذار شده است، تاکید کرد: در سه شهر شاهرود، دامغان و گرمسار نیز پیگیری ها برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای اسلامی شهر توسط رییس ستاد انتخابات استان و استاندار انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مرکز استان برای انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان تا کنون قطعی شده است، افزود: پیگیری ها و اقدامات در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان توسط ستاد انتخابات استان در دستور کار قرار دارد.

آمادگی حداکثری برای برگزاری انتخابات مدیرکل دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری سمنان با بیان اینکه آمادگی لازم برای انجام اقدامات متناسب در صورت موافقت با برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در سه شهرستان مذکور، وجود دارد، بیان کرد: تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات لازم برای شعب اخذ رأی ویژه تمام استان به صورت متمرکز توسط ستاد انتخابات استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

447 دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به سمنان تحویل شد

447 دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به سمنان تحویل شد