مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-09فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن


بخش نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم با ارائه آثار هنرمندان کشورمان در رشته های مختلف پذیرای علاقه مندان به قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرپایی نمایشگاه مجازی قرآن فرصتی شد تا بتوانیم برخی آثار فاخر هنری را در رشته های نگارگری، تذهیب، گل و مرغ، نقاشی خط، نقاشی، عکس، پوستر و خوشنویسی در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم.

تن درباره تعداد آثار ارائه شده در نمایشگاه قرآن گفت: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه مجازی است و محدودیتی از نظر فضای نمایشگاهی نداریم آثار منتخب تولید شده در یکسال گذشته و آثار فاخر تولید شده در سال های قبل هم به نمایش در آمده است.

مدیر نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم درباره نحوه انتخاب آثار برای نمایشگاه گفت: این آثار یا برگزیده جشنواره آیات هستند و یا نهادهای هنری مانند انجمن خوشنویسان و یا خانه کاریکاتور برترین آثارشان برای ما ارسال کرده اند.

در این راستا 600 اثر هنری فاخر برای نمایشگاه گردآوری شد که از این تعداد 330 اثر در بخش نگارخانه نمایشگاه قرار گرفت.

وی آثار به نمایش درآمده را از هنرمندان و اساتید برتر هر رشته معرفی کرد و گفت: در نمایشگاه امسال آثار هنرمندانی چون کاظم چلیپا، مرتضی گودرزی، مصطفی گودرزی، بهمن شریفی، احمد عبدالرضایی و بسیاری از اساتید برتر هنری کشورمان به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن