مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-09اقتصادي

بورس راه نجات دیگری نیاز دارد


متخصص بازار سرمایه بر این عقیده است که بسته حمایتی دولت از بورس تأثیر چندانی روی معاملات بورس ندارد و تنها پادزهر چند روزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این روزها همه در رابطه با جلسات سازمان بورس با مجلس و ستاد اقتصادی دولت در رابطه با این بازار صحبت می کنند چرا که تصمیم های اخیر سازمان بورس شامل بسته های حمایتی از بازار بود که می تواند جو روانی بازار را تا حدی آرامش ببخشد و صف های فروش بازار را جمع کند، اما بسته حمایتی 3+7 بحث داغ این روزهاست که برخی از کارشناسان بر این عقیده اند که تأثیر خاص خود را در بازار خواهند داشت.

بسته حمایتی 3+7، اوراق تبعی به شکل گذشته، افزایش سقف صندوق های درآمد ثابت و دامنه نوسان نامتقارن در بهترین حالتشان فقط چند روز انرژی مثبت به بازار می دهند بسته حمایتی 3+7 به این معناست که 3 مورد از مصوبات در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت نیاز به قانون نداشته و مصوب شد و سایر موارد نیاز به قانون گذاری دارد و از مکانیزم جلسه سران قوا مصوب نهایی خواهد شد که البته، این 7 مورد دو دولت مصوب شده است و به عنوان پیشنهاد دولت به شورای هماهنگی سران قوا ارائه شده است.

با این حال، کارشناسان زیای هم وجود دارند که عقیده دارند چنین بسته های حمایتی تأثیر چندانی روی بازار به صورت بلندمدت نخواهند داشت و تأثیر آن ها مانند دیگر قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس راه نجات دیگری نیاز دارد

بورس راه نجات دیگری نیاز دارد