مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-09حوادث

بار کجی که به منزل نرسید؛ انهدام باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد خبر داد و گفت: در این عملیات هشت تن دارو به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان کشف و ضبط و سه متهم نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار ابراهیم قربان زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران که برای بازدید از محموله توقیف شده داروی قاچاق به فرودگاه مشهد آمده بودند، اظهار کرد: یک باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد شناسایی و ضمن توقیف هشت تن دارو به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان، سه متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در شرح این ماجرا گفت:  پلیس فردوگاه مشهد در راستای ماموریت پلیس جهت مبارزه با قاچاق دارو در خارج از شبکه های توزیع، به چند نفر که همراه بار مسافران قصد انتقال دارو به خارج از کشور را داشتند مشکوک شد و آنان را تحت نظر قرار داد.

وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند داروها را در پوشش اتصالات لوله  به کشور افغانستان منتقل کنند که با هوشیاری و اقدام به هنگام پلیس به دام افتادند.

قربان زاده با اشاره به اینکه در این عملیات هشت تن دارو کشف و ضبط شده، ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند که 2 نفر آنان تبعه خارجی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار کجی که به منزل نرسید؛ انهدام باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد

بار کجی که به منزل نرسید؛ انهدام باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد