مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09فرهنگي

نورایی: قطعا واکسن ایرانی کرونا می زنم/ با «طلاق» به تلویزیون باز می گردم


بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» گفت: اگر به مرحله واکسیناسیون عمومی برسیم من قطعا واکسن ایرانی کرونا را خواهم زد چراکه به کادر پزشکی این کشور ایمان دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بازیگر فیلم سینمایی یتیم خانه ایران  پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: حدود یک سال و نیم است که در یک مجموعه تلویزیونی به نام طلاق مشغول ایفای نقش هستم و به همین خاطر حضور در هیچ پروژه سینمایی و تلویزیونی دیگری را نپذیرفتم.

علیرام نورایی پیرامون مضمون و محتوای این سریال تلویزیونی ابراز کرد: در مورد محتوا و مضمون این سریال تلویزیونی نمی توانم اطلاعاتی بدهم چراکه اطلاع رسانی این پروژه به عهده روابط عمومی آن است اما به طور کلی مجموعه ای قوی برای تلویزیون خواهد بود.

نورایی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه تلویزیونی طلاق ابراز کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در پشت صحنه سریال طلاق به خوبی رعایت می شود اما در نهایت بازیگران بعد از گریم دیگر نمی توانند از ماسک استفاده کنند، در واقع باید گفت که بازیگران مظلوم ترین قشری هستند که در مقابل کرونا هیچ دفاعی از خود ندارند.

بازیگر فیلم سینمایی یتیم خانه ایران پیرامون بازگشایی سینماها در شرایط فعلی بیان کرد: راستش را بخواهید از یک سال و نیم گذشته که با شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورایی: قطعا واکسن ایرانی کرونا می زنم/ با «طلاق» به تلویزیون باز می گردم

نورایی: قطعا واکسن ایرانی کرونا می زنم/ با «طلاق» به تلویزیون باز می گردم