مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-09سياسي

انتقاد تند از وزیر خارجه از تریبون مجلس


انتقاد از صحبت های وزیر خارجه در فایل صوتی منتشر شده از او، محور جلسه امروز مجلس بود، نشستی که بعضا با چاشنی بیان اظهارات تند و طرح ابهاماتی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس بعد از دو هفته تعطیلی در حالی تشکیل شد که بخش اعظم آن به طرح انتقاداتی از اظهارات وزیر خارجه در فایل صوتی منتشر شده او اختصاص یافت.

برخی از نمایندگان علاوه بر اعتراض به محمد جواد ظریف گریزی به مذاکرات وین داشته و حتی آن را هم زیر سوال بردند.

پیش از آغاز جلسه رسمی، نمایندگان در نشستی غیرعلنی مسائل مرتبط با مذاکرات وین و همچنین فایل صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه را مورد بررسی قرار دادند؛ منظور همان مصاحبه ی تقطیع شده از محمدجواد ظریف که است که 5 اردیبهشت ماه توسط رسانه معاند ایران اینترنشنال منتشر شد.

در توضیح موارد مطرح شده در این جلسه، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز از شروع دو تحقیق و تفحص از مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه سخن گفت و اینکه باید در مذاکرات وین تحریم به یک باره و نه گام به گام برداشته شود لذا تا آن زمان نباید هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام شود.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس نیز گفت که در این جلسه تاکید شد که تیم مذاکره کننده به دلیل شتاب در گفت وگوها مراقب باشند منافع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند از وزیر خارجه از تریبون مجلس

انتقاد تند از وزیر خارجه از تریبون مجلس