مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09اقتصادي

درخواست اتحادیه های کشاورزی برای جلوگیری از انحلال سازمان تعاون روستایی


اتحادیه های تعاونی های روستایی و کشاورزی برای جلوگیری از انحلال سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به معاون اول رییس جمهور نامه نوشتند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، مدیران عامل اتحادیه های ملی و سراسری تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران متن بیانیه ای را در مورد درخواست لغو بند سوم مصوبه هیات وزیران مبنی بر انحلال سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به جهانگیری معاون اول رییس جمهور نامه نوشتند.

در این بیانیه آمده است: احتراماً همانگونه که مستحضرید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در طول عمر بیش از 52 ساله خود منشاء خدمات بی شماری بوده که از جمله آن ها تشکیل، توسعه، آموزش، ترویج، ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی های روستایی و کشاورزی در سطح کشور می باشد، از اواخر سال 1388 بقیه امور تشکل های بخش کشاورزی که هنوز توسط وزارت جهاد کشاورزی اداره می شد نیز از وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به این سازمان محول گردید و عملاً حوزه ماموریت و وظایف این سازمان تشکل های غیر تعاونی بخش کشاورزی را نیز شامل می شود.

در ادامه نوشته شده است: در مورخه 1400/2/06 هیئت محترم وزیران در بند 3 تصویب نامه شماره 11800/ت58038هـ حکم به شناسایی و واگذاری وظایف تصدی گری این سازمان به بخش غیر دولتی و همچنین واگذاری وظایف حاکمیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتحادیه های کشاورزی برای جلوگیری از انحلال سازمان تعاون روستایی

درخواست اتحادیه های کشاورزی برای جلوگیری از انحلال سازمان تعاون روستایی