مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-09سياسي

نیازمندی تحقق «تمدن بزرگ» در گام دوم همراهی قوای سه گانه است


رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: حرکت انقلاب افق و قله دارد بیانیه گام دوم اشاره به افق «تمدن بزرگ» است و نیاز گام دوم همراهی قوای سه گانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حجت الاسلام مهدی طائب در ویژه برنامه شنبه های انتخاباتی با موضوع دولت جوان حزب اللهی با اشاره به این که در جامعه امام علی(ع) عالم متهتک اکثریت بوده اند، گفت: بیدارسازی عالم غیرمتهتک (عالمی که از گناه ابا دارد) در انقلاب ما یک روند صعودی داشته که با تشیع جنازه حاج قاسم مهر تایید خورد، در گام دوم قوه مجریه جایگاه بالایی در اقدام و عمل دارد.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به ویژگی های جامعه آن زمان به این نکته که حضرت فرمودند دو گروه پشت من را شکستند، افزود: دو گروه از نظر اثرگذاری در جامعه آن زمان اکثریت بودند و همین باعث شد که حکومت زمین بخورد، امیرالمؤمنین(ع) به دنبال تداوم بخشی به راه پیامبر(ص) و وارد ساختن در حیطه های بزرگ عدالت بود که در محراب به شهادت رسید.

وی با اشاره به این که وقتی حاکم یا رییس جامعه ای کشته شود علامت این است که خط مشی در جامعه پا نگرفته است، ادامه داد: این دو گروهی که حضرت علی فرمودند باعث شدند پشت من بشکند یکی عالم متهتک (عالمی که از انجام گناه ابا ندارد) است؛ حلقه ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندی تحقق «تمدن بزرگ» در گام دوم همراهی قوای سه گانه است

نیازمندی تحقق «تمدن بزرگ» در گام دوم همراهی قوای سه گانه است