مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-09اقتصادي

گلایه از دریافت سود کاذب بانکی نزد «قاضی القضات»


فعالان اقتصادی استان همدان در دیدار با رییس قوه قضایه بخشی از مشکلات خود را مطرح کردند که گلایه از بانک ها و دریافت سودهای کاذب یکی از عمده ترین مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز فعالان اقتصادی استان در حضور رییس قوه قضاییه به برخی از مشکلات خود پرداختند، در جریان این رویداد مشکلاتی چون تغییر روند صدور مجوز برای احداث گلخانه و عملا متوقف شدن این کار، افزایش قیمت نهاده های مرغ، مشکلات سیب زمینی کاران به علت کاهش قیمت چشمگیر، کمبود نیروی متخصص در زراعت در کشاورزی، ضرورت حضور پررنگ اتاق بازرگانی و غیردولتی در بخش اقتصاد مطرح شد.

محمد صبوری؛ مسوول گروه مطالبه گری سدید با اشاره به مشکلات بزرگترین گاوداری استان با عنوان تلیسه نمونه امید خطاب به آیت الله رییسی گفت: ستاد تسهیل تولید در استان عزمی برای راه اندازی این واحد ندارد، اگر می توانید حضوری در این واحد داشته باشید و از آن بازدید کنید.

وی با اشاره به مشکلات شرکت زمرد آسیا در ملایر که منتظر صدور رای است و بانک آن را تعیین تکلیف نمی کند اظهار کرد: بانک پاسخگو نبوده و همچنان از آن سود دریافت می کند.

مسوول شرکت رزن صاف نیز با بیان اینکه متاسفانه سودهای کاذب از کارخانجات اخذ می شود به خصوص اینکه یکی از بانک ها 50 واحد تولیدی این شهرستان را زمین گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از دریافت سود کاذب بانکی نزد «قاضی القضات»

گلایه از دریافت سود کاذب بانکی نزد «قاضی القضات»