مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-09حوادث

جزییات انهدام باند قاچاق چوب جنگل های شمال/ دستگیری 3 نیروی اداره منابع طبیعی


باند بزرگ قاچاق چوب جنگل های شمال توسط پلیس گلستان شناسایی و منهدم شد که در بین متهمان دستگیر شده سه نیروی حفاظتی اداره منابع طبیعی گلستان نیز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته خبر انهدام باند بزرگ قاچاق چوب که سه نفر از نیروهای منابع طبیعی نیز با آنها همکاری داشتند توسط رییس کل دادگستری گلستان منتشر شد.

با تلاش پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان 10 نفر از اعضای اصلی این باند پس از مدت ها فعالیت اطلاعاتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حال که قصد خروج 15 تن چوب قاچاق از استان را داشتند دستگیر شدند.

پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد سه نفر از افراد دستگیر شده در این پرونده از نیروهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بوده اند که این اداره کل اعلام کرد این سه نفر از نیروهای شرکتی حفاظتی بوده اند.

گفته می شود گستره فعالیت اعضای این باند در سطح کشور بوده که تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند در سطح کشور همچنان ادامه دارد.

* انهدام باند موریانه های جنگل های شمال رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران و در خصوص جزییات این پرونده اظهار کرد: اعضای این باند همانند موریانه به جان جنگل های شمال کشور افتاده و به شدت به قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انهدام باند قاچاق چوب جنگل های شمال/ دستگیری 3 نیروی اداره منابع طبیعی

جزییات انهدام باند قاچاق چوب جنگل های شمال/ دستگیری 3 نیروی اداره منابع طبیعی