مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-10اجتماعي

فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان از امروز


مدیرکل هواشناسی گلستان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از امروز خبرداد و گفت: ناپایداری هوا در گلستان تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از امروز خبرداد و گفت: ناپایداری هوا در گلستان تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

نوربخش داداشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امواج سامانه ناپایدار از امروز وارد استان می شود و انتظار داریم تا ظهر امروز وزش نسبتاً شدید باد را در اغلب نقاط استان داشته باشیم.

وی افزود: از ظهر به بعد با رشد ابر، بارش باران و رعدوبرق را به ویژه در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه بیشترین شدت بارش در بعدازظهر و شب پیش بینی می شود، تصریح کرد: از فردا تا پایان هفته ناپایداری ها به شکل پراکنده و بیشتر در ارتفاعات ادامه خواهد داشت و در این مدت بیشترین بارش در روز پنجشنبه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از امروز تا روز سه شنبه با توجه به بارش های نقطه ای و رگباری احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

داداشی با اشاره به اینکه دیروز حداکثر دمای استان به میزان 31 درجه سلسیوس در اینچه برون به ثبت رسید، گفت: روند کاهشی دما را از بعدازظهر امروز تا پایان هفته خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان از امروز

فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان از امروز