مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-10سياسي

فرمانده مرزبانی ناجا : مرزها باید تقویت شوند


بی شک همه ما یقین داریم که مرزها باید تقویت شوند از این رو مسئولان باید به مرزهای ایران اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: بی شک همه ما یقین داریم که مرزها باید تقویت شوند از این رو مسئولان باید به مرزهای ایران اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد علی گودرزی در نشست با معاونان ستاد مرزبانی ناجا اظهار کرد: الحمدلله هم افزایی و تعامل در نیروی انتظامی و مرزبانی زبانزد است و بایستی این همکاری ها در حوزه های مختلف تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در مرزبانی ناجا یکی از عناصر اساسی در تقویت مرزبانی است، بیان کرد: آموزش مهمترین رکن در اجرای ماموریت های مرزی است و بدون شک هرچه آموزش تخصصی تر باشد موفقیت در ماموریت ها بیشتر می شود.

وی با اشاره به رشادت شهید لیالی قدر ستواندوم مرزبان حسین نامور که در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) براثر درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد، افزود: مرزبانان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی، به دشمنان و بیگانگان اجازه تعدی به مرزهای کشور را نخواهند داد چراکه فرزندان ایران عزیز تمام قد در مقابل آنان ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی ناجا : مرزها باید تقویت شوند

فرمانده مرزبانی ناجا : مرزها باید تقویت شوند