مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-10ورزشي

تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس/ جمع آوری اشیاء غرق شده آغاز شد


مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تهران از تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس بعد از 29 ماه خبر داد و گفت: هم اکنون تیم غواصی مشغول لایروبی و جمع آوری اشیاء غرق شده در دریاچه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران درباره تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار کرد: شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران در سال 1396 در قالب یک قرارداد، بهره برداری از اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس را به بخش خصوصی واگذار می کند.

  وی ادامه داد: بهره بردار اسکله به دلیل عدم رعایت مفاد قراردادی و همچنین فقدان گواهینامه استاندارد برای برخی شناورها چندین اخطار قراردادی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه در همان زمان یک فروند شناور تفریحی بهره بردار به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی و فقدان گواهینامه استاندارد، در دریاچه غرق می شود، اضافه کرد: به دنبال این اتفاق از فعالیت بهره بردار ممانعت شده و فسخ قرارداد در آذر ماه سال 1397 به ایشان اعلام می شود.

  رضوی کیا با اشاره به اینکه از آذر سال 1397 پرونده به کمیسیون هیأت حل اختلاف ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری ارجاع و موضوع به کارشناس رسمی دادگستری برای تعیین میزان خسارت سپرده می شود، عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس/ جمع آوری اشیاء غرق شده آغاز شد

تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس/ جمع آوری اشیاء غرق شده آغاز شد