مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-10ورزشي

پاکزاد: وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است


هرچند شرایط سختی برای آماده سازی کمانداران داریم اما رکورد کمانداران راضی کننده است و امید به کسب نتایج خوبی در جام جهانی سوییس داریم.

- بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی ریکرو برای شرکت در مرحله دوم جهانی تیروکمان اظهار کرد: مرحله دوم جهانی تیروکمان از 28 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در سوییس برگزار می شود و ما برای شرکت در این مسابقات روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه عازم سوییس خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در این تورنمنت در شرایط کرونایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوار هستیم که بتوانیم به نتایج راضی کننده ای دست پیدا کنیم.

به هر صورت کار سختی را به ویژه در قهرمان جهان فرانسه برای کسب سهمیه پیش رو داریم و من امیدوارم بتوانیم با حضور هرچه بهتر در جام جهانی سوییس با آمادگی خوبی در قهرمان جهان فرانسه شرکت کنیم.

پاکزاد ادامه داد: رکورد کمانداران در حال حاضر به شرایط قبل از کرونا رسیده و وضعیت آنها از نظر بدنی و تکنیکی بسیار قابل توجه است و پیشرفت خوبی در این مدت داشته اند.

سرمربی تیم ملی با بیان این که کمانداران برای حضور موفق در رویدادهای آینده نیاز به آرامش دارند، اضافه کرد: برای این که بتوانیم در شرایط حال حاضر در رویدادهای جام جهانی سوییس و قهرمان جهان فرانسه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکزاد: وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است

پاکزاد: وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است