مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-10سياسي

وظیفه بسیج در انتخابات، تنها تبیین و روشنگری است


فرمانده سپاه ناحیه همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تأکید کرد: وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تأکید کرد: وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت.

سرهنگ علی بقایی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج همدان، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است و باید به آنها توجه ویژه ای کرد، یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، نخستین انتخابات در 40 سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

وی با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم تصریح کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ کنند بنابراین باید مراقبت های بهداشتی و پیش بینی های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که ما به سمت قله در حرکت هستیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه بسیج در انتخابات، تنها تبیین و روشنگری است

وظیفه بسیج در انتخابات، تنها تبیین و روشنگری است