مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-10اقتصادي

سیل به ابنیه و راه های 4 شهرستان آذربایجان غربی خسارت زد


مسئول مدیریت بحران راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خسارت نزدیک به 150 میلیاردی بارش ها و سیل اخیر به راهها و ابنیه های فنی 4 شهرستان استان خبر داد.

- مهران رسولی در خصوص آخرین وضعیت راه ها و ابنیه های استان در بارندگی های اخیر، افزود: در پی بارش های مورخ 11 و 12 اردیبهشت ماه سال جاری بروز سیل خساراتی به راه ها و ابنیه فنی شهرستان های نقده، چایپاره، پیرانشهر و خوی به مبلغ نزدیک به 150 میلیارد ریال وارد کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان نقده سیل باعث آبشستگی شانه و تخریب آسفالت محور روستایی بایزید - شاوله به میزان 300 متر شده است و در شهرستان پیرانشهر نیز سیلاب باعث خسارت به زیرسازی و روسازی محور روستایی قبه به طول 2 کیلومتر و خسارت 15 درصدی به یک دستگاه ابنیه فنی واقع در این محور روستایی شد.

رسولی گفت: خسارت ناشی از سیل در شهرستان خوی شامل آبشستگی شانه و تخریب آسفالت و مسدود شدن دو دستگاه پل در محور سه راهی ایواوغلی - سه راهی مراکان، خسارت به روسازی راه اصلی خوی - قطور به میزان 2 کیلومتر و به مقدار 15 درصد و خسارت وارده به دستگاه های لجن کش در زیرگذر سعید آباد و زیرگذر سه راهی نوابی حوزه استحفاظی این شهرستان می شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان چایپاره زیرسازی و روسازی 10 کیلومتر از محور فرعی و روستایی حمزیان خسارت دیده به طوری که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به ابنیه و راه های 4 شهرستان آذربایجان غربی خسارت زد

سیل به ابنیه و راه های 4 شهرستان آذربایجان غربی خسارت زد