مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-10اقتصادي

تحقق سهمیه سرشاخه کاری 3000 اصله درخت گردو در اسدآباد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد با اشاره به در حال اجرا بودن چهارمین سال طرح سرشاخه کاری درختان گردو در این شهرستان گفت: طرح سرشاخه کاری درختان گردو در شهرستان در حال اجرا بوده و تاکنون در همین راستا سهمیه 3000 اصله سرشاخه کاری درختان گردوی امسال شهرستان محقق شده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد با اشاره به در حال اجرا بودن چهارمین سال طرح سرشاخه کاری درختان گردو در این شهرستان گفت: طرح سرشاخه کاری درختان گردو در شهرستان در حال اجرا بوده و تاکنون در همین راستا سهمیه 3000 اصله سرشاخه کاری درختان گردوی امسال شهرستان محقق شده است.

محمدکرم مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح سرشاخه کاری باغات گردو شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و تاکنون سرشاخه کاری 3148 اصله درخت گردوی باغات شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود در طرح امسال تعداد 1000 اصله درخت گردو بیش از سهمیه تعهد شده شهرستان سرشاخه کاری صورت گیرد.

وی سطح باغات گردوی این شهرستان را 1600 هکتار برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر 55 هکتار نیز سطح باغات گردو غیربارور شهرستان بوده که در سال جاری کاشته شده و هنوز به صورت نهال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سهمیه سرشاخه کاری 3000 اصله درخت گردو در اسدآباد

تحقق سهمیه سرشاخه کاری 3000 اصله درخت گردو در اسدآباد