مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-10سياسي

درب ضد سرقت


نمایندگی درب ضد سرقت راشا در تهران با فروش درب های ضد سرقت درجه یک به صورت آنلاین و همچنین حضوری در فروشگاه خود جزو معتبرترین نمایندگی های حاضر در ایران است.

- همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

برای ساخت درب های ضد سرقت از ورقه فلزی، قفل، یراق آلات (دستگیره، درکوب، چشمی، قفل پستچی) و همچنین ورقه ام دی اف با روکش طبیعی و گاه مصنوعی استفاده می شود و باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند، درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تأمین می کنند و باید در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت