مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-10سياسي

به جای تخریب رقبا برنامه معرفی کنید


رییس کل دادگستری استان گلستان به داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا توصیه کرد که بر معرفی و ارائه برنامه های خود تمرکز کنند و از تخریب و توهین رقبا و خدشه دار کردن وحدت اقوام بپرهیزند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان به داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا توصیه کرد که بر معرفی و ارائه برنامه های خود تمرکز کنند و از تخریب و توهین رقبا و خدشه دار کردن وحدت اقوام بپرهیزند.

هادی هاشمیان امروز 20 اردیبهشت ماه در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: تلاش می کنیم حضور، تحرک و جنب و جوش مردم در انتخابات پرشورتر از گذشته باشد.

وی بیان کرد: امروز تلاش و تمرکز معاندین بر حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای است و مسئولان وظیفه دارند مسیر را برای حضور مردم هموار کنند.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: امسال ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در استان افزایش داشته و امیدواریم روز انتخابات هم مانند دوره های قبل حضور مردم پررنگ و پرشور باشد.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در شرایط فعلی بیماری کرونا است و مسئولان باید برای حضور ایمن و سلامت مردم پای صندوق های رای تدبیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای تخریب رقبا برنامه معرفی کنید

به جای تخریب رقبا برنامه معرفی کنید