مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10ورزشي

برگزاری نخستین رویداد پیشران در زنجان


مدیر موسسه نسل امید بخش با اشاره به برگزاری مراحل مختلف نخستین رویداد پیشران در زنجان گفت: اختتامیه این رویداد روز ششم خردادماه با معرفی تیم های برتر برگزار می شود.

- ابوالفضل محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح اهداف موسسه نسل امید بخش اظهار کرد: این موسسه در راستای ماموریت های خود در حوزه توانمندسازی و بسترسازی  برای نقش آفرینی جوانان در مسائل استان و همچنین کمبود برنامه های مسئله محور و وجود مسائل متعدد و بی پاسخ در استان زنجان، اقدام به طراحی و برگزاری مسابقات مسئله محور با عنوان پیشران کرده است.

   مدیر موسسه نسل امید بخش افزود: رویداد پیشران با محوریت ایجاد چالش و رقابت در میان نخبگان به دنبال ایجاد محیطی پویا و چرخه نخبگانی به منظور نقش آفرینی نخبگان  در حل مسائل استان و کشور است.

وی تصریح کرد: هدف از انتخاب قالب رقابت برای رویداد پیشران را ایجاد یک فضای پویا و واقعی برای ظهور و بروز استعداد، توانایی ها و همچنین مواجه شدن نخبگان با مسائل واقعی استان و کشور و هم افزایی برای حل این مسائل است.

محمدی ادامه داد: پیشران با ارائه یک الگوی مناسب مطالبه گری به دنبال مسئله یابی و ارائه راهکار برای مشکلات و مسائل مختلف در سطح استان زنجان است که از طریق سلسله رویدادهای نظام مند دوره ای و بصورت مستمر برگزار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد پیشران در زنجان

برگزاری نخستین رویداد پیشران در زنجان