مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10ورزشي

واکاوی اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان/ حواشی از کجا شروع شد؟


در حالی که باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد حواشی دیدار این تیم با سپاهان مربوط به تجمع هوادارانش آغاز شده است، سپاهانی ها پرسپولیس را به تولید اخبار پرحاشیه از بدو ورود به اصفهان متهم می کنند.

- ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی شب گذشته برگزار شد که این مسابقه با حواشی و درگیری های فراوانی به پایان رسید.

بازیکنان و اعضای دو تیم بعد از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، با هم درگیر شدند و این موضوع نتیجه تساوی یک - یک بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

گزارش داوران و ناظران مسابقه به زودی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد و به نظر می رسد محرومیت ها و یا جرایمی برای متخلفان در نظر گرفته شود.

کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید این حواشی ریشه در تجمع و حمله هواداران سپاهان به اتوبوس پرسپولیسی ها دارد که از بدو ورود کاروان سرخپوشان به اصفهان آغاز شده است.

از سوی دیگر علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تاکید می کند پرسپولیسی ها از بدو ورود به اصفهان تولید حاشیه کرده است.

مشروح مناظره ناظری و علی اسماعیلی در ارتباط با اتفاقات رخ داده در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان در برنامه تهران ورزشی به این شرح است: کاوه علی اسماعیلی: فوتبال ایران روز بدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان/ حواشی از کجا شروع شد؟

واکاوی اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان/ حواشی از کجا شروع شد؟