مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-10اقتصادي

مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم /کمبود نهاده های دامی ناشی از توزیع ناسالم


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به ضعف مدیریت در کشور گفت: شبکه توزیع ناسالم منجر به کمبود نهاده های دامی و بحران مرغ و تخم مرغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار  پیش از ظهر امروز در بازدید از موسسه خیریه علی(ع) و فاطمه(س) یزد با بیان این که تمام مشکلات به دلیل این است که مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم اظهار داشت: متاسفانه در طول چند سال گذشته مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار بحرانی شده است.

وی با بیان این که برخی خانواده ها به دلیل نداشتن پول از ازدواج فرزندانشان ممانعت می کنند گفت: این واقعا تاسف بار است که در خانواده ای دخترانش را به دلیل نداشتن جهیزیه نتواند به خانه بخت بفرستد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در مجلس اقداماتی برای جبران بخشی از مشکلات اقتصادی مردم صورت گرفته تصریح کرد: مجلس در تلاش برای حل مشکلات است و امیدواریم که امسال زمینه ای برای برون رفت از مشکلات جامعه به وجود آید.

جوکار با بیان این که ایران کشور فقیری نیست افزود: در سال 99 معادل 10 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی داده شده و آنچه که مورد نیاز واحدهای دامی و مرغداری های ما برای تولید گوشت، شیر، تخم مرغ بوده با ارز 4200 تومانی پرداخت شده و واردات هم انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم /کمبود نهاده های دامی ناشی از توزیع ناسالم

مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم /کمبود نهاده های دامی ناشی از توزیع ناسالم