مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-10سياسي

اشتغال زایی برای 1500 نفر با رفع موانع تولید/ کم آبی مانع بزرگ تولید در سمنان است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از اشتغال زایی برای یک هزار و 500 نفر با رفع موانع تولید خبر داد و گفت: تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 99 با هماهنگی و تلاش های انجام شده از سوی نهادها و دستگاه های اجرایی در استان سمنان در جهت تحقق رونق تولید و مانع زدایی ، برای یک هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ایجاد اشتغال برای این تعداد را در استان سمنان خبری خوب عنوان کرد و گفت: امسال نیز باید با همت و همکاری نهادها و مسؤولان ستاد رفع موانع تولید استان سمنان، با جدیت موارد و موانع موجود در راستای تولید و ایجاد اشتغال بیشتر شناسایی و پیگیری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تأکید کرد: باید از ظرفیت صنعت استان سمنان استفاده بهتری در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید شود.

ابراهیمی خطاب به تولیدکنندگان و صاحبان صنعت استان سمنان گفت: برخی از موانع موجود ریشه ای هستند و به دست شخص یا دستگاه قضایی قابل رفع نیستند؛ در واقع، رفع آن ها مستلزم همتی از سوی دستگاه ها، ارگان های دولتی، قوه مقننه و سایر قواست؛ باید مشکل آب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 1500 نفر با رفع موانع تولید/ کم آبی مانع بزرگ تولید در سمنان است

اشتغال زایی برای 1500 نفر با رفع موانع تولید/ کم آبی مانع بزرگ تولید در سمنان است