مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10سياسي

موفقیت خراسان جنوبی در جذب امدادگران جوان/عضویت 27 هزار نفر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه اول استان در جذب امدادگران جوان گفت: بیش از 27 هزار جوان داوطلب و امدادگر عضو هلال احمر استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی ظهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیر دولتی است که علاوه بر دستگاه اجرایی، عضوی از فدراسیون صلیب سرخ نیز به حساب می آید و بایستی قوانین و مقررات بین المللی را رعایت کند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر هفت اصل اساسی یگانگی، بی طرفی، بی غرضی، انسانیت و جهان شمولی استقلال و خدمات داوطلبانه را دنبال می کند، افزود: تامین احترام انسان ها، برقراری صلح و دوستی، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی انسان ها نیز از اهداف مهم جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اصول و اهداف هلال احمر در اعتقادات دینی و اسلامی ریشه دارد، گفت: روش و منش یک امدادگر با توجه به اعتقادات دینی و تعهدی که دارد باید از دیگران متمایز باشد.

وی با اشاره به اینکه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی چهار معاونت امداد و نجات، آموزش، جوانان و داوطلبان فعالیت دارد، عنوان کرد: خوشبختانه اعتمادی که امروز به هلال احمر وجود دارد باعث شده این نهاد بستری برای تربیت جوانان جهت مقابله به بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت خراسان جنوبی در جذب امدادگران جوان/عضویت 27 هزار نفر

موفقیت خراسان جنوبی در جذب امدادگران جوان/عضویت 27 هزار نفر