مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-10سياسي

برگزاری «پویش در بهشت» در دانشگاه های استان اردبیل


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری «پویش در بهشت» در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: این پویش از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان سال با اجرای برنامه های مختلف تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: پویش در بهشت توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در سراسر کشور از جمله دانشگاه محقق اردبیلی در 8 محور برگزار می شود که این پویش از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به 8 محور پویش در بهشت افزود: یکی از محورهای پویش در بهشت برگزاری جشنواره های قرآنی است که در همین موضوع حداقل 60 برنامه متنوع سخنرانی دینی و قرآنی و 70 مورد مسابقه مختلف پیش بینی شده است.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری مسابقات مجازی مختلف از دیگر محورهای پویش در بهشت است که طی آن مسابقات کتابخوانی با موضوعاتی از قبیل مهدویت، ایمان، تقوا و.

در نظر گرفته شده است.

حسنی بیان کرد: تولیدات رسانه ای و هنری و همچنین ایده پردازی در خصوص صفحات مجازی از جمله دیگر محورهای مهم پویش در بهشت است که اساتید و دانشجویان در این حوزه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «پویش در بهشت» در دانشگاه های استان اردبیل

برگزاری «پویش در بهشت» در دانشگاه های استان اردبیل