مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-10فرهنگي

حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران انقلاب اسلامی است


در حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران انقلاب اسلامی هستیم و از آن جا که هنرهای تصویری اثرگذاری بیشتری دارند توجه و تمرکز این مرکز معطوف به تولیدات تصویری و رسانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین با امامان مساجد شهر قزوین که در محل سالن سینما بهمن برگزار شد، محمدرضا امامقلی، رییس حوزه هنری استان قزوین ضمن اشاره به سیاست های پیش روی حوزه هنری استان قزوین گفت: در حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران انقلاب اسلامی هستیم و از آن جا که هنرهای تصویری اثرگذاری بیشتری دارند توجه و تمرکز این مرکز معطوف به تولیدات تصویری و رسانه ای است.

وی افزود: هنر پیشران متناسب با زیست بوم خود در پی آگاهی بخشی است، در این مرکز تلاش می کنیم متناسب با زیست بوم قزوین برای مخاطب ملی و فراملی تولید محتوا داشته باشیم.

رییس حوزه هنری استان قزوین تجربهٔ تاریخی حوزه های علمیه در امر آموزش، تعلیم و تربیت را الگوی خوبی برای فعالیت های هنری برشمرده و یادآور شد: زیست مشترک هنرمندان و هنرجویان در کنار یک دیگر، مباحثه و ایجاد نظام تحلیلی مناسب، ناظر به مسائل روز کشور، از نتایج این هم نشینی و تبادل نظرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران انقلاب اسلامی است

حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران انقلاب اسلامی است