مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-10پزشكي

هنوز چشم اندازی برای کنترل بیماری کووید 19 در جهان مشخص نیست


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون به 20 هزار و 620 نفر در این استان واکسن تزریق شده است.

-   عبدالمحمد خواجه ییان با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون در بوشهر اظهار کرد: از این جمعیت 5 هزار و 15 هر دو دوز را دریافت کرده اند و مابقی دوز اول را دریافت کرده اند.

وی افزود: کارکنان بهداشت و درمان، نظام پزشکی، بیماران مزمن، جانبازان و سالمندان ساکن در سرای سالمندان، خانواده شهدا، پاکبان ها، کارکنان آرامستان ها و بهزیستی در فاز نخست سند ملی ایمن سازی واکسن دریافت کردند.

معاون علوم پزشکی بوشهر از واکسیناسیون حدود 55 درصد از جمعیت افراد بالای 80 سال خبر داد و اظهار کرد: جمعیت افراد بالای 80 سال در استان بوشهر 10 هزار و 993 نفر برآورد می شود که تاکنون 5 هزار و 965 نفر نیز از افراد بالای 80 سال در قالب فاز دوم اجرای این طرح زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.

خواجه ییان با بیان اینکه به زودی واکسیناسیون افراد بالای 75 سال را در استان بوشهر شروع می کنیم گفت: برنامه ریزی برای واکسیناسیون خودرویی برای رفاه حال هم استانی های عزیزمان، سالمندان و کسانی که بیماری دارند در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز چشم اندازی برای کنترل بیماری کووید 19 در جهان مشخص نیست

هنوز چشم اندازی برای کنترل بیماری کووید 19 در جهان مشخص نیست