مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10اقتصادي

کمک 32 میلیارد ریالی خیرین البرز در پویش همدلی


مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه طرح پویش همدلی در استان ادامه دارد، گفت: تا کنون 16 میلیارد ریال کمک نقدی و 15 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های غیر نقدی جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص تداوم اجرای طرح پویش همدلی، گفت: این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی حداکثری به جامعه هدف در حال اجراست و از تاریخ 25 فروردین ماه آغاز شده و تا بیست و دومین روز اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

حیدری افزود: در سال جاری شرکای کاری بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این اداره کل در تلاشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتر،بخش وسیعتری از جامعه  هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار دهند.

در حقیقت با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی اضافه کرد: محور فعالیت های این پویش مشارکت نقدی و غیرنقدی، تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 32 میلیارد ریالی خیرین البرز در پویش همدلی

کمک 32 میلیارد ریالی خیرین البرز در پویش همدلی