مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10سياسي

دعوت از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی«در بهشت»


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی«در بهشت» دعوت به عمل آورد.

- رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل؛ دعوت از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی در بهشت ایسنا/اردبیل رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی در بهشت دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی در نشست خبری با خبرگزاری ها از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی در بهشت دعوت به عمل آورد و گفت: این پویش در هشت محور جشنواره های قرآنی، مسابقات مجازی، مسابقات کتابخوانی، آموزش های مجازی، برنامه های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه ای و هنری و کنشگری در فضای مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره های قرآنی این پویش از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر در این جشنواره 60 برنامه سخنرانی دینی و قرآنی و 70 مسابقه دینی و فرهنگی برگزار شده است.

حسنی با بیان اینکه در این جشنواره دوره های آموزشی برای اساتید و دانشجویان پیش بینی شده است، ادامه دادک همچنین دانشجویان کارشناسی می توانند هشت واحد درسی از دروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی«در بهشت»

دعوت از دانشگاهیان استان اردبیل برای شرکت در پویش ملی«در بهشت»