مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10سياسي

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا 8 صبح


ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا 8 صبح آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان - جمال عرف ظهر امروز و در بازدید از سایت اصلی ثبت نام ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا ساعت 8 صبح تا 18 و به مدت 5 روز انجام می شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنیم همه کسانی که می خواهند به عنوان داوطلب ثبت نام کنند، حتما قانون انتخابات ریاست جمهوری را مطالعه کنند خصوصا ماده 35 که به شرایط انتخاب شوندگان اشاره دارد و دوم اینکه با توجه به شرایط کرونایی که در کشور وجود دارد ما تنها می توانیم پذیرای خود داوطلب و برای کسانی که لازم هست، یک فرد همراه باشیم.

رییس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه براساس چارجوب قانونی که اعلام شده عمل می کنیم، بیان کرد: امیدواریم این دوره هم افرادی که در خود شرایط لازم را می بینند، خصوصا با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند،افرادی که خود را حائز شرایط برای حل مسائل و مدیریت کلان کشور می بینند، ثبت نام کنند و سایر مراحل بررسی صلاحیت نیز توسط ناظر، شورای نگهبان انجام خواهد شد.

عرف با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی لازم در ستاد انتخابات کشور گفت: فاصله 2 متری بین کاربران لحاظ شده است و از دو طبقه این سالن برای اینکه فواصل اجتماعی رعایت شود، استفاده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا 8 صبح

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا 8 صبح