مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10سياسي

فرمانده جدید سپاه پردیس معرفی شد


با حضور احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، ابراهیم گرمابدری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان پردیس معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، پیش از ظهر امروز با حضور احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، رییس بسیج رسانه ای کشور و مسؤولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان پردیس برگزار شد.

این مراسم در مجموعه تالارهای مائده پردیس برگزار و در ابتدا حامد حمزه خانی فرمانده سابق سپاه شهرستان پردیس گزارشی از عملکرد 4 ساله حضور در این فرماندهی به عنوان جانشین و فرمانده را برای حضار تشریح و از تمام مسؤولان ادارات شهرستان برای همکاری با این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر انقلاب حرفی و کمکی را برای مردم و انقلاب داشته باشیم و در روش و کارها نیز منش شهید حاج احمد کاظمی را سرلوحه خود قرار بدهیم زیرا همه چیز برای ما روشن و راه مشخص است.

وی گفت: همه ما به نسبت به تکلیف و وظیفه ای که بر دوشمان است آگاهیم و معتقدیم نیازی به گرفتن فانوس نیست تا در شهر راه افتاده و کاری را انجام بدهیم زیرا راه مشخص است و همه ما باید دست به دست هم بدهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه پردیس معرفی شد

فرمانده جدید سپاه پردیس معرفی شد