مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10اجتماعي

مقررات زدایی بی ضابطه به توسعه ناپایدار ختم می شود/ محیط زیست مانع تولید نیست


در پی مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مبنی بر نبود نیاز به بررسی و استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست برای استقرار صنایع در شهرک های صنعتی، - در پی مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مبنی بر نبود نیاز به بررسی و استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست برای استقرار صنایع در شهرک های صنعتی، مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای اصلاح این مصوبه گفت: مقررات زدایی بی ضابطه به توسعه ناپایدار ختم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید جلالوندی درباره این موضوع توضیح داد که به شرح زیر است: موضوعاتی در سال گذشته و سال جاری در ارتباط با رفع موانع تولید برای بهبود فضای کسب و کار در صنایع و در خبرگزاری ها مطرح شد و نمود عینی پیدا کرد.

اولین موضوع تلاش های صورت گرفته، مربوط به مصوبه ای بود که هیات مقررات زدایی بر اساس آن سازمان حفاظت محیط زیست را ملزم کرده بود که ماده 3 ضوابط استقرار خود را اصلاح کند.

وی اضافه کرد: این مصوبه به این سمت و سو می رفت که بر مبنای آن در شهرک هایی که شرکت شهرک های صنعتی مجوزش را صادر کرده است و زون بندی، پهنه بندی ها و رده های استقرار در آن مشخص است، دیگر ضرورتی ندارد برای تک تک واحدها از سازمان حفاظت محیط زیست استعلام گرفته شود و هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات زدایی بی ضابطه به توسعه ناپایدار ختم می شود/ محیط زیست مانع تولید نیست

مقررات زدایی بی ضابطه به توسعه ناپایدار ختم می شود/ محیط زیست مانع تولید نیست