مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-10سياسي

دشمن شناسی و زمان شناسی ویژگی بارز شهدای روحانی کردستان است


مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: علمای شهید روحانی استان کردستان همگی عالمانی آگاه، دشمن شناس، زمان شناس و آگاه به زمانه و مسائل فقهی بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد با بیان اینکه شهدای روحانیون استان کردستان دارای سه شاخصه اصلی هستند، اظهار کرد: علمای شهید روحانی استان کردستان همگی عالمانی آگاه، دشمن شناس، زمان شناس و آگاه به زمانه و مسائل فقهی بوده اند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: مردمی و انقلابی بودن را دو شاخصه دیگر روحانیون شهید اهل سنت در استان کردستان بوده است.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: شهدای روحانی ما در طول تاریخ به ویژه در دوران ستم شاهی به واسطه دفاع از ارزش های دینی و انقلاب سخت ترین شکنجه ها را در زندان های ساواک و از سوی معاندین نظام متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در شهرستان سنندج چهار نفر از روحانیون به درجه شهادت رسیده اند، گفت: دو نفر از این بزرگواران قبل از انقلاب به دست عناصر گروهک های ضدانقلاب و دو نفر دیگر بعد از پیروزی انقلاب به دست گروه های تکفیری به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی و زمان شناسی ویژگی بارز شهدای روحانی کردستان است

دشمن شناسی و زمان شناسی ویژگی بارز شهدای روحانی کردستان است