مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-10سياسي

مردم به روحانی اعتماد می کنند که در بند پول نباشد


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری رعایت زی طلبگی و زندگی زاهدانه را پیش شرط اعتماد مردم به یک روحانی دانست و گفت: اگر مردم ببینند که یک روحانی دلبستگی به مال دنیا ندارد و به دنبال حل مشکلات مردم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی از اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت در دیدار حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، انتخاب تعیّنی امام محله را دارای اولویت دانست و اظهار داشت: خداوند در آیه 128 سوره توبه می فرماید لَقَد جاءَکُم رَسولٌ مِن اَنفُسِکُم ؛ بنابراین بهتر است که روحانی از میان مردم محله باشد و او را بشناسند.

اگر امام تعیّنی وجود داشته باشد نباید شخص دیگری را از بیرون محله برای آنجا تعیین کنیم ولی در جایی که روحانی ندارند، طبیعی است که باید یک روحانی برای مردم تعیین کرد.

عضو هیأت امنای بنیاد هدایت تأکید کرد: البته در تعیین افراد باید نکات ظریف تبلیغی رعایت شود؛ این گونه نباشد کسی را تعیین کنند و او هیچ کاری برای محله انجام ندهد.

مردم به روحانی اعتماد می کنند به شرطی که در بند پول نباشد؛ مرحوم پدر ما این گونه بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پدر ما هیچ ذخیره مالی نداشت حتی گاهی که می خواست به فقیر کمک کند، پول نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به روحانی اعتماد می کنند که در بند پول نباشد

مردم به روحانی اعتماد می کنند که در بند پول نباشد