مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-10سياسي

ساز و کار برگزاری مجامع شرکتها بصورت الکترونیک


مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: هر شرکت ثبت شده نزد سازمان می تواند با درج در آگهی مجمع عمومی، اعلام نشانی سامانه جامع و هوشمند و چگونگی دسترسی به راهنمای آن، - به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، محسن انصاری مهیاری گفت: شرکت ها پس از پیاده سازی الزامات مربوط به زیرساخت برگزاری مجامع الکترونیکی، مکلف هستند نسبت به انتشار تصمیم برگزاری مجامع الکترونیک از طریق کدال یا روزنامه کثیرالانتشار حسب مورد جهت اطلاع سهامداران اقدام کنند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص لزوم برگزاری مجامع به طور الکترونیک اظهار کرد: هجمه ویروس در تاریخ 20 اسفند 1398، طی نامه ای به سازمان بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت های فعال در بازار سرمایه اعلام کرد تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع صرفاً با حضور حداکثر 15 سهامدار حقیقی یا حقوقی امکان پذیر است.

وی با اشاره به مزایای برگزاری مجامع به طور الکترونیک گفت: افزایش امکان حضور سهامداران به خصوص در مجامع شرکت هایی که تعداد سهامداران خرد آن بسیار بالا است، همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد و هزینه های برگزاری مجامع و افزایش دقت در رأی گیری برخی از این موارد هستند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس تصریح کرد: با مروری بر مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت می توان دریافت کلیه اموری که لازمه برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار برگزاری مجامع شرکتها بصورت الکترونیک

ساز و کار برگزاری مجامع شرکتها بصورت الکترونیک