تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی قاعده مند می شود/ الزام استفاده از نشان «تبلیغات انتخاباتی»کلیه رسانه ها در تبلیغات انتخاباتی باید از قوانین و مقررات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و مقررات ساترا پیروی کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد. در این جلسه، پیش نویس مقررات تدوین شده در خصوص قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، الزامات رسانه های کاربرمحور و الزامات محتوایی فعالیت های رسانه ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد. در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رییس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانه ها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می شود. وی در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات و تسهیلات سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در خصوص فعالیت های انتخاباتی رسانه های صوت و تصویر دارای مجوز پرداخت. در ادامه محمدرسول حاج اقلی، مدیر کل صدور مجوز ساترا، با اشاره به پیش نویس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر گفت: کلیه رسانه ها در تبلیغات انتخاباتی باید از قوانین و مقررات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و مقررات ساترا پیروی کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |