مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-10پزشكي

اتمام مرحله اول واکسیناسیون کادر پزشکی همدان


رییس نظام پزشکی همدان از اتمام مرحله اول واکسیناسیون کادر پزشکی همدان خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از پزشکان استان واکسینه شده اند و همدان نخستین استانی بود که واکسیناسیون پرسنل مطب ها، - علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واکسیناسیون پزشکان همدان اظهار کرد: با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به ویژه مرکز بهداشت همدان چندین نوبت واکسیناسیون پزشکان انجام شده و تنها افرادی باقی مانده اند که خود اقدام به انجام واکسیناسیون نکردند و تعداد آنها نیز اندک شمار است.

وی با بیان اینکه تقریبا واکسیناسیون کادر پزشکی تکمیل شده و چندین نوبت برای این اقدام به پزشکان فراخوان داده و کار پیگیری شد گفت: دو روز پیش دز دوم واکسیناسیون گروه اول که افراد بالای 50 سال بودند، انجام شد.

 رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه همدان نخستین استانی بوده که واکسیناسیون پرسنل مطب ها، داروخانه ها و رادیولوژی ها را هم انجام داده است گفت: دو روز پیش واکسیناسیون بخشی از پرسنل جامانده انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شاید تعداد کمی باقی مانده باشند که امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طی دو هفته آینده کار به اتمام برسد خاطرنشان کرد: بر اساس سند ملی واکسیناسیون، گروه های پزشکی جزو گروه اول و در معرض خطر بودند که واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مرحله اول واکسیناسیون کادر پزشکی همدان

اتمام مرحله اول واکسیناسیون کادر پزشکی همدان