مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-10سياسي

مرکز آموزش مجازی تخصصی امنیت اطلاعات راه اندازی شد


مرکز آموزش مجازی تخصصی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه کارشناسان نهادهای دولتی و عمومی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شد.

- ، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ظهر امروز دوشنبه در مراسم رونمایی آنلاین از این مرکز، هدف آن را ارتقای بخش امنیت سایبری و آموزش در این بخش عنوان کرد و گفت: یکی از موارد مورد توجه در طرح آینده نگاری فناوری اطلاعات که با مشارکت جمعی از نخبگان تدوین شد، لزوم مداخله دولت در حوزه آموزش امنیت سایبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه قاعدتاً پلتفرم های مناسبی در کشور در امر آموزش وجود دارد، گفت: دلیلی که سازمان فناوری اطلاعات ایران به مقوله آموزش کارشناسان دستگاه های دولتی و غیردولتی ورود کرده است به ضرورت مداخله دولت در امنیت سایبری بازمی گردد.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود که برگزاری این دوره های آموزشی به ارتقای وضعیت امنیت فضای سایبر کشور بیانجامد، ادامه داد: در این طرح 3 استراتژی اصلی شامل خلق بازار، ایجاد نگاه اجتماعی و مشارکت محور در حوزه امنیت سایبری و آموزش آن، مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: رویکردمان این است که به جای ایجاد پروژه، خلق بازار داشته باشیم و فعالان و استارت آپ های این بخش بتوانند در این سکو با یکدیگر ملاقات کرده و از فرصت اشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش مجازی تخصصی امنیت اطلاعات راه اندازی شد

مرکز آموزش مجازی تخصصی امنیت اطلاعات راه اندازی شد